خرید اقساطی گوشی سونی

خرید اقساطی گوشی عبارتی است که مدت‌ها است کمتر شنیده می‌شود. این مساله به این دلیل است که قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای روند افزایشی داشته است. با این نوسانات برای هیچ فروشنده‌ای توجیهی وجود ندارد که این ضرر را متحمل شود. ما در اینجا کنارشما هستیم تا فروشنده‌هایی که این ریسک را انجام می‌دهند را به شما نشان دهیم.

خرید اقساطی گوشی سونی ساده‌تر از چیزی که فکرش را کنید

گوشی‌های سونی سال‌ها است که امتحان خود را در کیفیت و دوام و ویژگی‌های مثال‌زدنی دیگر پس داده‌اند. برای خرید این گوشی‌های بی‌نظیر نگران قیمت و پرداخت آن نباشید همین که مدل آن را انتخاب کنید بای چک با اقساط مناسب آن را به شما تحویل می‌دهد.

شما با ثبت‌نام در بای چک و تکمیل فرم آن در صورتی که شرایط آن را دارا باشید، می‌توانید تایید شوید و گوشی مورد نظر خود را از فروشگاه‌های طرف قراداد ما خریداری کنید.

چرا بای چک؟

بای چک در زمینه خرید اقساطی هر کالایی بسیار متفاوت عمل می‌کند. شما در صورت تایید در سیستم بای چک می‌توانید از تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی زیر مجموعه آن خرید اقساطی خود را انجام دهید.هم‌چنین می‌توانید به فرشگاه‌های طرف قرارداد آن مراجعه و در صورت تمایل خرید کنید.

از دیگر مزایای خرید اقساطی گوشی از بای چک این است که به هر مبلغی که بخواهید امکان خرید وجود دارد و سقفی برایتان در نظر گرفته نشده است.

بای چک امکان دیگری که برایتان فراهم کرده است این است که از هر جای ایران می‌توانید خرید کنید و بدین صورت محدودیت مکانی نیز در بای چک وجود ندارد.

و در آخر دانستن این نکته خالی از لطف نیست که تا 24 ماه فرصت پرداخت اقساط را دارید.

 

 

سه شرط مورد نیاز برای خرید اقساطی از بای چک

1. دارا بودن میانگین حساب متناسب با مبلغ خرید انجام شده

2. دارا بودن قدمت حساب موجه و عدم وجود چک برگشتی در حساب بانکی

3. دارا بودن شغل و هم‌چنین سابقه کاری

ثبت‌نام در بای چک برای خرید اقساطی گوشی

اولین قدم برای انجام خرید اقساطی در بای چک ثبت‌نام در آن است. بعد از آنکه فرم درخواستی را تکمیل کردید کارشناسان ما آن را بررسی می‌کنند. در صورت دارا بودن شرایط مذکور تایید و پس از آن فروشگاه مورد نظر با شما تماس می‌گیرد. به همین سادگی می‌توانید خرید کنید.

پس فرصت را از دست ندهید و همین الان ثبت‌نام خود را انجام دهید.