خرید اقساطی گوشی لنوو

برای شما که به دنبال خرید اقساطی گوشی هستید گوشی‌های لنوو از بهترین گزینه‌های پیش رو است. لنوو یک شرکت چند ملیتی چینی است که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ در دنیا است.

این شرکت تولیدکننده محصولات متنوعی مثل تبلت، کامپیوترهای شخصی و گوشی‌های هوشمند است. در ابتدای فعالیت این تولیدکننده، کامپیوترهای شخصی آن به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب از محبوبیت خاصی برخوردار شدند. اما امروزه تمامی محصولات لنوو از جمله گوشی‌های هوشمند آن بسیار پرطرفدار است.

اگر برای خرید گوشی لنوو را انتخاب کرده‌اید به شما تبریک می‌گوییم انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای داشته‌اید. اگر به خرید اقساطی گوشی لنوو بپردازید، انتخاب شما هوشمندانه‌تر هم خواهد شد. در این وضعیت بازار یافتن جایی برای خرید اقساطی مطمئن کار ساده‌ای نیست. دلیل آن هم افزایش قیمت‌ها است.

ویژگی‌های منحصر به فرد بای چک

بای چک همان جایی است که در آن می‌توانید با خیال راحت به خرید اقساطی بپردازید. بای چک با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد بهترین انتخاب برای خرید اقساطی شما است. در زیر آنها را شرح می‌دهیم.

در بای چک محدودیت مکانی معنایی ندارد یه این صورت که می‌توانید از سراسر ایران خریدهای اقساطی داشته باشید.

در بای چک سقفی برای پرداخت وجود ندارد. به این معنی که بدون محدودیت و به هر مبلغی که بخواهید می‌توانید به خریدهای اقساطی بپردازید.

بای چک با تعداد زیادی فروشگاه قرارداد دارد. شما می‌توانید از طریق این فروشگاه‌‌ها به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام به خرید کنید.

در بای چک تا 24 ماه فرصت پرداخت اقساط را دارید.

3 شرط لازم برای خرید در بای چک

در بای چک تنها با برخورداری از 3 شرط خرید اقساطی گوشی را انجام دهید. این شروط به شرح زیر است.

1. برخورداری از شغل و سابقه کاری 

2. عدم وجود چک برگشتی در حساب بانکی و داشتن قدمت حساب قابل قبول

3. دارا بودن موجودی حساب بانکی متناسب با خرید انجام شده

در صورتی که این موارد را دارا هستید اولین اقدام در راستای خرید اقساطی گوشی، ثبت‌نام در بای چک است.

مراحل تاییدیه در بای چک جهت خرید اقساطی گوشی لنوو

همان‌گونه که پیشتر گفته شد ابتدا باید به ثبت‌نام بپردازید. پس از آنکه فرم را تکمیل کردید، کارشناسان ما آن را بررسی می‌کنند. در صورت تایید شرایط شما فروشگاه‌های زیر مجموعه ما با شما تماس خواهند گرفت. همان‌طور که می‌دانید به کالای خریداری شده توسط شما سود تعلق می‌گیرد که آن توسط فروشگاه محاسبه و به شما اعلام می‌شود. این را فراموش نکنید که خوش حسابی در پرداخت به موقع اقساط متضمن پذیرش شما در خریدهای آتی در بای چک است.

سخن آخر اینکه اگر به فکر خرید اقساطی هستید توصیه ما به شما این است که همین حالا در بای چک ثبت‌نام و اقدام به خرید کنید تا بتوانید خرید مناسب‌تری حتی نسبت به فردا داشته باشید.