خرید اقساطی گوشی هوآوی P30

 

برای شناخت بهتر گوشی‌های هوشمند یک برند بهتر است به سراغ پرچمداران آنها بروید یعنی همان گوشی‌های شاخصی که شرکت‌های سازنده موبایل بیشترین تمرکز خود را روی ساخت هرچه بهتر، زیباتر و کارآمدتر آن می‌گذارند. در نهایت این شرکت‌ها با تولید پرچمدارانی قدرتمند و ممتاز به جنگ علیه رقبای خود می‌روند. Huawei P30  یکی از ساخته‌های معروف و شکیل این برند چینی است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. پرچمداری با دوربینی قدرتمند و صفحه‌نمایشی شفاف که کاربران را برای انتخاب خود وسوسه می‌کند.

اگر این میل و وسوسه همراه شما نیز است و می‌خواهید هوآوی P30 را بدون نگرانی از افزایش قیمت‌ها تهیه کنید، می‌توانید در ادامه این نوشته با ما همراه شده تا هم از شرایط خرید اقساطی آسان این گوشی از طریق بای چک آگاه شوید و هم در مورد HUAWEI P30 بیشتر بدانید.

خرید اقساطی گوشی هوآوی P30 از بای چک

 

ویژگی‌های مهم هوآوی P30

  • نمایشگر: از ویژگی‌های مثبت گوشی P30 روشنایی و کیفیت مناسب صفحه نمایش آن است. این صفحه نمایش عملکرد خوبی برای به نمایش‌گذاشتن رنگ‌های شارپ و جذاب دارد و در زیر نور خورشید هم کاربر به آسانی قادر خواهد بود هرگونه متن یا تصویری را مشاهده کند. این نمایشگر از نوع OLED لمسی خازنی با 16میلیون رنگ است و اندازه‌‌ای 6.1اینچی دارد. P30 از نوع ناچ قطره‌ای بوده که در بالای صفحه نمایش آن تنها دوربین سلفی به چشم می‌خورد که این به معنی حاشیه کمتر برای موبایل هوآوی است. وضوح تصاویر در این گوشی FHD+ یا 1080 در 2340 پیکسل با تراکم پیکسلی 422 ppiاست.

  • ظاهر: ترکیب شیشه‌(Aluminosilicate) P30 در بخش جلویی و پشت گوشی به همراه قاب آلومینیومی، ظاهری زیبا به این ساخته هوآوی داده است. عرضی 71.4میلی‌متری، طولی 149.1میلی‌متری و ضخامتی 7.6‌میلی‌متری که در مجموع وزنی 165گرمی به این گوشی می‌بخشد. وجود گواهی IP57 هم در P30 به این معنا است که در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است.

  • باتری: باتری این گوشی بیشتر از یک روز می‌تواند بدون شارژ شدن دوام بیاورد. و توانایی 18ساعت مکالمه، 7.5‌ساعت نمایش ویدئو و 15ساعت وب‌گردی دارد. باتری به صورت غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری و با ظرفیت 3650‌میلی‌آمپر ساعت است. قابلیت شارژ سریع باتری 22.5‌واتی در آن به‌کار گرفته شده است.

  • رم و حافظه داخلی: به دو حالت متفاوت این گوشی عرضه شده است؛ حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی و هشت گیگابایت رم و شکل دوم 128گیگابایت حافظه داخلی و شش گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند که افزایش 256‌گیگابایت دیگر هم از طریق جایگاه دوم سیم‌کارت در آن امکان‌پذیر است.

  • دوربین: قوت اصلی P30 در مجموعه دوربین‌های آن است که به صورت عمودی در قاب پشتی دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی آن 40مگاپیکسل از نوع واید یا عریض که 1.7/1اینچ سایز سنسور آن است. امکان فوکوس خودکار لیزری همراه با تشخیص فاز در این دوربین در نظر گرفته شده و دیافراگم آن همf/1.8  است. دوربین دوم ساخته برند هوآوی از نوع فوق عریض16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین آخر هم هشت مگاپیکسلی تله‌فوتو با امکان بزرگنمایی سه برابری اپتیکال، فوکوس خودکار لیزری با تشخیص فاز و دیافراگم آن f/2.4 است. این دوربین‌ها از قابلیت‌هایی مانند‌ لنزهای لایکا، فلش دوگانه LED، HDR و پانوراما بهره می‌برد.
    دوربین سلفی P30 هم دیافراگمی f/2.0 دارد و توان آن 32مگاپیکسل است که مانند دوربین‌های اصلی این گوشی از قدرت خیلی خوبی هم در زمینه عکاسی و هم فیلمبرداری برخوردار است.

  • سایر ویژگی‌ها: پردازنده مرکزی این دستگاه هشت هسته‌ای است و از تراشه HiSilicon Kirin980 بهره می‌برد که قدرت و کارایی خوبی به آن داده است. سنسور اثر انگشت P30 سرعت تشخیص بالایی حتی در هنگام بارندگی دارد و در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. سیستم عامل آن هم اندروید 9.0 پایEMUI 9 است.

  • قیمت: از حدود 10,560,000 تا 12,900,000 تومان است

خرید اقساطی از بای چک

برای خرید اقساطی HUAWEI P30 کار سخت یا پیچیده‌ای در پیش رو ندارید شما باید در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن حساب بانکی و معدل حساب قابل قبول
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

شرایط اقساطی فوق‌العاده 2 تا 24ماهه هم برای همه هموطنان عزیز با سقف نامحدود در نظر گرفته شده است تا شما عزیزان با خیالی آسوده و بدون ناراحتی هوآوی P30 را تهیه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید در اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را در صفحه باز شده جدید دریافت کنید.

دیدگاه‌های خود را در قسمت نظرات کاربران با ما درمیان بگذارید.