خرید اقساطی گوشی هوآوی nova 7i

 

هوآوی را حالا می‌توان به عنوان یک غول محبوب در عرصه گوشی‌های هوشمند شناخت. غولی که اخیرا با پشت سر گذاشتن سامسونگ در رتبه اول پرفروشترین گوشی‌های هوشمند دنیا قرار گرفته است و با تولیدات جذاب و قدرتمندش مانند Huawei nova 7i به عبارتی برای خود حریف می‌طلبد.

هوآوی در ژانویه 2020 گوشی دیدنی و زیبای nova 7i را به بازار عرضه کرد، موبایل میان‌رده‌ای که قدرتی مشابه گوشی‌های پرچمدار دارد و به آسانی می‌تواند دل کاربران و علاقه‌‌مندان به تلفن‌های همراه را ببرد و با قیمت مناسب خود یک انتخاب عالی برای آنها باشد.

با وجود به‌صرفه بودن قیمت این گوشی شاید همچنان برای خرید nova 7i با مشکل روبه‌رو باشید، ولی نباید بابت هزینه آن نگران باشید شرایط خرید اقساطی بای چک بسیار مناسب است و شما می‌توانید به آسانی در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

گوشی های هوآوی nova 7i را از طریق بای چک اقساطی خریداری کنید

ویژگی‌های مهم هوآوی nova 7i

نمایشگر: صفحه نمایش این گوشی جذاب که می‌توان آن را در رده فبلت‌ها هم به حساب آورد، 6.4اینچ و از نوع LTPS IPS LCD لمسی خازنی با 16‌میلیون رنگ است و وضوح تصویر آن 2310 × 1080 پیکسل با تراکم 398 پیکسل بر اینچ است که تصاویر زنده و پویایی را به کاربران خود هدیه می‌کند. در سمت چپ این صفحه نمایش حفره‌ای کوچک برای دوربین سلفی نیز وجود دارد.

ظاهر: ضخامت این گوشی  8.7میلی‌متر و دارای طول و عرضی 76.3 × 159.2میلی‌متری است. قاب پشتی و فریم آن پلاستیکی است و قسمت جلوی گوشی را شیشه مزین کرده و این موارد در مجموع وزنی 183گرمی به این گوشی بخشیده است.

باتری: باتری nova 7i از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4200‌میلی‌آمپر ساعت است که قدرت و ظرفیت بالایی دارد و با قابلیت سوپر شارژ 40‌واتی‌اش با سرعت حیرت‌انگیزی گوشی شما را در 30دقیقه 70درصد شارژ می‌کند!

رم و حافظه داخلی: حافظه داخلی nova 7i 128گیگابایت بوده که ارتقا آن تا 256گیگابایت نیز امکان‌پذیر است. رم این دستگاه 8گیگابایت است که سرعت و عملکردی فوق‌العاده‌ای به گوشی می‌بخشد.

دوربین: حضور دوربین چهارگانه nova 7i قدرت خیره‌کننده‌ای به فیلم‌ها و تصاویر این گوشی‌داده؛ دوربین چهارگانه هوآوی در یک ماژول در قاب پشتی گوشی، سمت چپ قرار گرفته است. دوربین اول یا اصلی آن 48 مگاپیکسل با لنز واید با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز، دوربین بعدی آن با 8مگاپیکسل با لنز اولترا واید یا فوق عریض، دوربین سوم مخصوص ماکر با دیافراگم f/2.4 و رزلوشن 2مگاپیکسل و دوربین آخر 2مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق تصویر است. دوربین سلفی این ساخته شرکت هوآوی نیز رزلوشنی 16مگاپیکسلی دارد و عکس‌های باکیفیتی ارائه می‌کند.

سایر ویژگی‌ها: هوآوی nova 7i مجهز به حسگر اثر انگشت است که در کناره سمت راست گوشی و داخل دکمه پاور قرار دارد و عکس‌العمل آن خوب و بسیار سریع است. این گوشی دوسیمکارته که دارای سیستم عامل Android 10 است، پردازنده مرکزی 8هسته‌ای دارد و تراشه ۷‌نانومتری کایرین ۸۱۰  آن در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP6 قدرت زیادی به این دستگاه می‌دهد تا شما به سادگی بتوانید انواع برنامه‌ها و بازی‌ها را روی گوشی خود بازی کنید.

قیمت: از حدود 6,739,000 تا 8,500,000 تومان است.

 

در آخر هم باید اضافه کرد که اگرچه تحریم‌های آمریکا باعث شده است که هوآوی نتواند از امکانات و خدمات گوگل بهره ببرد ولی این شرکت چینی به خوبی توانسته با سرویس‌ها و اپ‌های جای‌گزین قدرت و خودکفایی خود را نشان دهد. همچنین ویژگی‌هایی مانند باتری خوب، دوربین باکیفیت و سخت افزاری قدرتمند در کنار قیمت مناسب توجه هر کاربری را می‌تواند به سمت خود جلب کند. اما اگر می‌خواهید این گوشی را بدون دردسر و به راحتی تهیه کنید بای چک به فکر هموطنان عزیز خود است. شما می‌توانید با سقف نامحدود و شرایط اقساطی 2 تا 24 ماهه با خیال راحت این گوشی شرکت هوآوی را تهیه کرده و از خرید خود لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوال در این قسمت کلیک کرده و پاسخ خود را در صفحه جدید دریافت کنید.

همین امروز ثبت‌نام کنید تا از یک خرید قسطی آسان لذت ببرید.