خرید اقساطی گوشی هواوی

در باب خرید اقساطی گوشی هواوی یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که این برند از اولین تولیدکننده‌های گوشی‌های چینی بود که وارد بازار ایران شد. شاید در ابتدای کار مردم در خرید و استفاده از آن تردید می‌کردند. اما به محض اینکه در کیفیت و کارایی امتحان خود را پس داد، محبوبیت بسیاری پیدا کرد. تا جای که در حال حاضر گوشی‌های هواوی از پرطرفدارترین نمونه‌ها در ایران است.

تا قبل از افزایش قیمت‌ها خرید این گوشی‌های بادوام با قیمت بسیار مناسب ممکن بود. اما پس از بالا رفتن هر روزه قیمت کالاها خرید این گوشی هم بسیاری از افراد را با مشکل رو‌به‌رو کرده است. به همین دلیل خرید به صورت اقساطی گوشی‌های هواوی مساله‌ای شد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. این امکان در جایی مثل بای چک به سادگی امکان‌پذیر است.

خرید اقساطی گوشی هواوی در بای چک

خرید از بای چک شرایط ساده خرید اقساطی را دارد. بدین صورت که اگر خریدار شروط زیر را دارا باشد به راحتی می‌تواند به طور اقساطی هر کالایی حتی گوشی‌های گران‌قیمت را خریداری کند.

 

شرایط لازم برای خرید از بای چک

برای خرید از بای چک نباید در سابقه حساب‌های خریدار چک برگشتی وجود داشته باشد.

موجودی حساب خریدار باید متناسب با مبلغ خریدی باشد که انجام می‌دهد تا این ضمانت را بدهد که در پرداخت اقساط مشکلی ندارد.

برخورداری از شغل و هم‌چنین سابقه شغلی مناسب از شرایط مهم برای خرید اقساطی گوشی از بای چک است.

آخرین شرط از شروط ساده بای چک داشتن قدمت حساب مناسب برای خریدار است.

این‌ها شرایط ساده‌ای است که در هر خرید اقساطی اعم از خرید قسطی گوشی مهم و ضروری است. پس در صورتی که این موارد را دارا هستید، با ثبت‌نام در بای چک و تکمیل فرم آن به خرید اقدام کنید.

مراحل انجام خرید اقساطی گوشی از بای چک

برای شروع باید خریدار در بای چک ثبت‌نام و فرم مربوطه را تکمیل کند. پس از آن در اولین فرصت کارشناسان شرایط مشتری را بررسی و در صورتی که مناسب بود آن را تایید می‌کنند. در اینجا است که فروشگاه با خریدار تماس می‌گیرد و اطلاعاتی مانند سود تعلق گرفته به کالای خریداری شده و شرایط پرداخت را اعلام می‌کنند. به همین سادگی خرید اقساطی انجام می‌شود.

 سوالی که ممکن است برای خریدار پیش آید این است که چرا بای چک را برای خرید اقساطی انتخاب کنم؟ در ادامه دلیل آن شرح داده می‌شود.

دلایل انتخاب بای چک برای خرید اقساطی گوشی

بای چک ویژگی‌های منحصر به فردی برای خرید اقساطی را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. از جمله می‌توان به نبودن سقف برای خرید اشاره کرد. به این معنی که خریدار می‌تواند تا هر مبلغی که بخواهد خرید خود را انجام دهد.

از دیگر دلایل انتخاب بای چک نبود هیچ‌گونه محدودیت مکانی برای خریدار است. با توجه به این مورد مشتری در هر جای ایران که باشد می‌تواند به خرید اقساطی گوشی اقدام کند. پرداخت اقساط تا 24 ماه از دیگر مزایای بای چک برای خرید است.

آخرین و مهمترین این مزیت‌ها این است که بای چک برای خرید با فروشگاه‌های متعددی قرارداد دارد. این فروشگاه‌ها به دو صورت آنلاین و حضوری فعالیت دارند و به مشتریان امکان خرید به هر دو صورت را می‌دهند.

پس توصیه ما به شما این است که همین حالا به خرید از بای چک اقدام کنید و فرصت را از دست ندهید.