خرید اقساطی گوشی A50S سامسونگ

 

با وجود تحریم‌ها و افزایش نرخ ارز ممکن است تصور کنید که داشتن یک گوشی خوب از برند معتبری مانند سامسونگ رویایی دست‌نیافتنی است ولی بگذارید خیالتان را راحت کنیم شما می‌توانید به سادگی با عضویت در سایت بای چک و با آگاهی از شرایط خرید و فروش اقساطی رویای خود را محقق کنید.

اقساط 24 ماهه بای چک این فرصت فوق‌العاده را فراهم کرده که شما بتوانید با فراغ بال لذت داشتن گوشی‌های بی‌نظیری مانند سامسونگ گلکسی A50s را احساس کنید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50s که در سپتامبر 2019 عرضه شده نسخه به‌روز شده A50 است. این محصول دوست‌داشتنی همه آن‌چیزی است که یک کاربر از یک گوشی با کیفیت انتظار دارد.

مشخصات فنی A50s 

  • نمایشگر: این گوشی در صفحه6.4 اینچی خود تصویری با وضوح و شفافیت بالا ارائه می‌کند که با استفاده از فناوری Super AMOLED  و پنل OLEDبه این مهم دست‌یافته است.
  • باتری: باتری A50s لیتیوم پلیمر 4000‌میلی‌‌آمپر بر ساعت با قابلیت شارژ سریع است.
  • ظاهر: ابعاد گوشی سامسونگ 158.5 در 74.5 در 7.7‌میلی‌متر و وزن آن 169‌گرم است.
  • حافظه داخلی: A50s با دو ظرفیت 64 و 128‌گیگابایتی عرضه شده که از طریق کارت حافظه جانبی می‌توان آن را تا یک ترابایت افزایش داد.
  • دوربین: دوربین اصلی  A50sاز قدرت بالایی برخوردار است، یک دوربین 48مگاپیکسلی که دیافراگم f/2.0 دارد و دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی آن نیز 32‌مگاپیکسل (لنز واید ‌میلی‌متری،  f/2.0) است.
  • قیمت: از حدود 5,850,000 تا  ۶,۵۶۹,۰۰۰ تومان است.
  • سایر ویژگی‌ها: این گوشی که سیستم عامل آن اندروید 9.0پای است با رم 6 گیگابایتی و پردازنده 8هسته‌ای خود سرعت و کارایی فوق‌العاده‌ای به این محصول سامسونگ بخشیده است.

    گوشی سامسونگ

 در آخر باید گفت که شاید تفاوت خیلی زیادی بین گوشی A50 و A50s وجود نداشته باشد و مهمترین عامل برتری گوشی A50s دوربین پیشرفته‌تر و مدل جدیدتر آن باشد که از لنزهای قدرتمندی سود می‌برد و سطح عکاسی و فیلمبرداری این گوشی خوش‌دست را به حد بالایی می‌رساند.

شما می‌توانید با مراجعه به درگاه بای چک و ثبت‌نام خود در این سامانه از خرید قسطی گوشی A50s سامسونگ از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک استفاده نمایید. مهلت پرداخت اقساطی A50s سامسونگ و لوازم جانبی آن از 2 تا 24 ماه بسته به انتخاب شما متغیر است. همین امروز ثبت‌نام کنید تا از یک خرید قسطی آسان لذت ببرید؛ در صورت داشتن هرگونه سوال در اینجا کلیک کنید.