خرید اقساطی گوشی Note10plus سامسونگ

 

رقابت پرچمداران برندهای مختلف تماشایی‌ست گوشی‌هایی که با امکانات فنی و جذابیت‌های بصری خود هیاهو به‌پا کرده و نگاه‌ها را به سمت خود معطوف می‌کند. اما سامسونگ با گلکسی Note10plus آتشی دیگر در بازار برپا کرده و حرارتی دلپذیر از قابلیت‌ها و خلاقیت را به جان بازار بخشیده.
Galaxy Note 10 Plus همه‌‌ آن چیزی است که شما از یک گوشی فوق‌العاده انتظار دارید. با ما همراه باشید تا هم از شرایط خرید اقساطی این دستگاه در بای چک آگاه شوید و هم در مورد Note10plus بیشتر بدانید.

خرید اقساطی گوشی Note10plus سامسونگ از بای چک

مهمترین ویژگی‌های Note10plus

  • نمایشگر: اندازه صفحه نمایش این فبلت 6.8 اینچ از نوع Dynamic AMOLED لمسی خازنی(نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 90.9‌درصد) با رزلوشن 1440 در 3040 پیکسل است که توسط کورنینگ گوریلا گلس6 محافظت می‌شود و تجربه‌ای متفاوت از تصاویر و شفافیت را با کاربران خود ارائه‌ می‌کند.

  • ظاهر: این گوشی همه فضای دست و همچنین جیب کاربر را اشغال می‌کند و دارای ابعاد 162.3 در 77.2 در 7.9 میلیمتر است، قاب جلویی و پشتی آن از جنس شیشه و به همراه فریم آلومینیومی است و در مجموع این گوشی بزرگ 169گرم وزن دارد.

  • باتری: باتری Note10plus غیر قابل تعویض لیتیوم‌یونی با ظرفیت 4300‌میلی‌آمپر ساعت است که  از قابلیت شارژ سریع و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، همچنین این فبلت توانایی شارژ سایر دستگاه‌ها را هم دارد و مانند یک پاوربانک عمل می‌کند.

  • حافظه داخلی و رم: فبلت سامسونگ با دو حافظه داخلی 256 و 512گیگابایت عرضه شده است و رم 12گیگابایتی و تراشه گرافیکی آن قدرت خارق‌العاده‌ای به آن داده تا به راحتی از پس بازی‌های با گرافیک بالا و برنامه‌های سنگین بربیاید.

  • دوربین: در قاب پشتی Note10plus دوربین‌‌های چهارگانه‌ آن به صورت عمودی قرار گرفته است که دو لنز اصلی و دوم این گوشی 12مگاپیکسلی و دوربین سوم 16مگاپیکسل است و در آخر دوربین سوم سه بعدی TOF برای تشخیص عمق قرار گرفته است که قدرت زیادی به ثبت رنگ‌ها، جزئیات و عکسبرداری در شب داده است.

  • سایر مشخصات: همراه این گوشی قلم استایلوس اس‌پن هست که از طریق آن می‌توانید طراحی‌های خود یا اتودهایتان را روی گوشی اجرا کنید و دارای گواهی IP68(ضد گردوغبار و مقاوم برابر آب تا عمق 1.5متر برای 30دقیقه‌) و حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش است.

  • تفاوت با Note10: مهمترین تفاوت Note10plus با برادر کوچکتر خود در اندازه و شفافیت بیشتر نمایشگر و باتری بزرگتر آن است و مضاف بر آن همچنین از شارژ سریع بهتر و دوربین حالت پروازی(TOF) نیز سود می‌برد.

  • قیمت: حدود قیمت این گوشی از ۲۲٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۳۰٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان است.

 سامسونگ با ارائه این فبلت دوست داشتنی و به‌غایت زیبا تجربه‌ای تازه را برای خریداران خود به ارمغان آورده، دستگاهی که از هرلحاظ با عملکردی عالی جای خود را در دل کاربران باز کرده. و با ارائه مجموعه‌ای کامل از امکانات برای رقبای خود تهدیدی جدی به حساب می‌آید.

برای داشتن این گوشی بی‌نظیر سامسونگ لازم نیست نگران قیمت آن باشید کافی است با بای چک و یا فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک همراه شوید و به دو صورت کوتاه و بلند مدت 2 تا 24 ماهه پس از ثبت نام و طی کردن مراحل اعتبارسنجی به صورت قسطی Note10plus سامسونگ را تهیه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در اینجا کلیک کنید.