خرید اقساطی گوشی mi9se شیائومی

معرفی گوشی شیائومی mi9se

 mi 9 se برای کسانی که ارزش یک گوشی هوشمند را می دانند، ساخته شده است . این گوشی همان ویژگی های پرچمدار Mi 9 را دارا می باشد: صفحه نمایش AMOLED سامسونگ. حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش و دوربین سونی 48MP بهبود بخشیده شده. همچنین  شیائومی mi 9 se از NFC، کنترل از راه دور IR و پردازشگر برتر جهان Qualcomm Snapdragon 712  بهره می برد.

 معیارهای خرید گوشی موبایل شیائومی mi9se

  • صفحه نمایش

با بهبود عملکرد صفحه نمایش سامسونگ AMOLED یک کیفیت متفاوت را در این گوشی شاهد باشید. اندازه ی 5.1 اینچی و نمایش کامل صفحه نمایش و عملکرد آسان با یک دست از ویژگی های دوست داشتنی این گوشی است. طیف گسترده ای از رنگ باعث می شود فیلم ها و عکس ها پر جنب و جوش تر دیده شوند.صفحه نمایش شیائومی mi9se وضوح خود را در نور زیاد با حالت نور در آفتاب 2.0 حفظ می کند. این حالت روشنایی را با توجه به پرتوهای خورشید تنظیم کرده و تجربه ای غنی و رنگارنگ در تماشای صفحه ی گوشی را در داخل و خارج از خانه به شما می دهد. شیائومی mi9se در عصر نمایشگرهای تمام صفحه، استفاده ی راحت و فقط با یک دست را به نمایش می گذارد.

  • دوربین

دوربین سه گانه ی هوشمند 48 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی شیائومی mi9se که شامل دوربین پرچمدار20MP با قابلیت زیباسازی است یکی از برترین دوربین های سلفی در جهان شناخته می شود.
شیائومی mi9se تجربه ای با وضوح بالا را به شما می دهد. حتی هنگام برش بخش های کوچک وضوح را حفظ کنید.همچنین در تولید یک تصویر کاملاً جدید شما را یاری می رساند.در دوربین سه گانه شیائومی mi9se دارای هوش مصنوعی فوق العاده وسیع گرفتن عکس در حالت واید شات آسان تر شده است و می توانید از این به بعد با حمل اتصالات لنزهای با زاویه دید عریض خداحافظی کنید. این لنز با زاویه دید 123 درجه به شما امکان می دهد مناظر کاملی از یک عکس را به ثبت برسانید.
دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی شیائومی mi9se با زیباسازی و قابلیت گرفتن سلفی فوق العاده روشن با 20 مگاپیکسل یک دوربین قدرتمند است. دوربین سلفی نه تنها از زیباسازی و آرایش سه بعدی پشتیبانی می کند، بلکه می تواند کمی درخشش را نیز به چشم های شما اضافه کند.

  • باتری 3070 آمپر ساعتی شیائومی mi9se

دارای درگاه شارژ 18 واتی سریع USB Type-C سیمی.

  • امنیت

سنسور اثر انگشت شیائومی mi9se با سرعت بیشتر بهینه سازی شده است. فن آوری پیشرفته تشخیص اثر انگشت نوری که حتی در نور روشن یا با انگشتان خشک نتایج قابل توجهی را نشان می دهد. این ویژگی بهینه سازی شده تا با سرعت بیشتر و افزایش درصد اطمینان، یک تجربه ی راحت تر برای باز کردن قفل را داشته باشید.

  • طراحی

شیشه ی براق و طراحی زیبا شیائومی mi9se با سطح منحنی، این گوشی را دیدنی تر می کند. شیائومی mi9se دارای طرح شیشه ای با طراحی طیف هولوگرافی می باشد. هنگامی که نور با سطح شیشه ای برخورد می کند، رنگ های رویایی زیبایی روی سطح به وجود می آیند.

برای خرید اقساطی گوشی شیائومی به راحتی می توانید از طریق بای چک  اقدام کنید. بای چک در زمینه خرید اقساطی هر کالایی بسیار متفاوت عمل می‌کند. شما در صورت تایید در سیستم بای چک می‌توانید از تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی زیر مجموعه آن خرید اقساطی خود را انجام دهید.هم‌چنین می‌توانید به فرشگاه‌های طرف قرارداد آن مراجعه و در صورت تمایل خرید کنید.از دیگر مزایای خرید اقساطی گوشی از بای چک این است که به هر مبلغی که بخواهید امکان خرید وجود دارد و سقفی برایتان در نظر گرفته نشده است.

 

لیست دقیقی از مشخصات فنی گوشی mi9se

-تعداد سیم کارت    دوسیم کارت

-ابعاد       ۱۴۷٫۵x۷۰٫۵x۷٫۵ میلی‌متر

-وزن        ۱۵۵ گرم

-تراشه     Qualcomm SDM712 Snapdragon 712 (10 nm)

-پردازنده ‌ی مرکزی     هشت هسته‌ای 2.3 گیگا‌هرتز

-پردازنده ‌ی گرافیکی     Adreno 616

-نوع صفحه نمایش    Super AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors

-اندازه صفحه نمایش          ۵٫۹۷ اینچ

-رزولوشن صفحه نمایش     ۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل

-حافظه داخلی       ۱۲۸ گیگابایت

-مقدار رم           6 گیگابایت

-پشتیبانی از کارت حافظه جانبی         No

-شبکه های ارتباطی            2G / 3G / 4G

-دوربین اصلی        48 مگاپیکسل 13 مگاپیکسل 8 مگاپیکسل

-فلش                  LED

-دوربین سلفی        20 مگاپیکسل (0.9 میکرومتر، f/2.0)

-سیستم عامل         اندروید ۹٫۰ (Pie); MIUI ۱۰

-حس‌گرها            حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژيروسکوپ، مجاورت، قطب‌نما

-مشخصات باتری     باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3070 میلی آمپر ساعت

برای داشتن mi9se کافیست که همین الان از طریق بای چک اقدام کنید. به این صورت که در آن ثبت‌نام و فرم مربوطه را تکمیل نمایید . پس از آن کارشناسان ما فرم شما را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط لازم آن را تایید می نمایند.پس از تایید کارشناسان می توانید به راحتی کالای خود را به صورت اقساطی تا سقف 24 ماه تهیه نمایید .

شرایط خرید از بای چک

1. در اختیار داشتن شغل و سابقه شغلی مناسب

2. نبود چک برگشتی در حساب بانکی

3. دارا بودن قدمت حساب مورد قبول بای چک

4. حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید انجام شده

در صورت داشتن هرگونه پرسشی  اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را در صفحه باز شده جدید دریافت کنید.
برای خرید اقساطی mi9se  فرصت را از دست ندهید همین الان از طریق لینک زیر ثبت نام کرده و کالای خود را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.