خرید اقساطی گوشی mi9 شیائومی

 

توضیحی مختصر در مورد گوشی موبایل Mi9 شیائومی

گوشی Mi9 شیائومی مجهز به صفحه نمایش 6.39 اینچی super AMOLED، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و رم 6 گیگابایتی به بازار ارائه می شود. این گوشی شیائومی که در دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی در دسترس می باشد، به‌عنوان تازه‌ نفس‌ترین مهاجم چینی‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند، با مشخصات فنی قابل توجه و ویژگی‌های جالبی پا به عرصه گذاشته است. این دستگاه که قدرتمندترین گوشی ساخته‌ شده توسط شیائومی تا به‌ امروز به‌شمار می‌آید، با داشتن قیمت پایین‌تر نسبت به اکثر پرچمداران، می‌تواند در زمره‌ی بهترین انتخاب‌های ممکن قرار گیرد.

طراحی

گوشی Mi 9 شیائومی، مانند اغلب گوشی های پرچمدار، از شیشه ساخته شده و فریم فلزی باریکی داره. پنل پشتی گوشی کاملاً به گوریلا گلس 5 مجهزه. لبه های پنل پشتی دارای انحنا هستن. ویژگی متمایز این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی ها، دوربین سه گانه اون هست.. یک حلقه باریک براق در اطراف سنسور 48 مگاپیکسلی قرار داره که هنگامی که نور از زوایای مختلف تغییر می کنه، رنگ حلقه هم عوض میشه و این ویژگی خیلی جذاب به نظر میاد. به جز دوربین سه گانه و فلاش، چیز دیگه ای روی پنل پشتی وجود نداره. ناچ قطره ای کوچیکی در بالای صفحه نمایش قرار گرفته که تنها دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را روی اون خواهید دید.

سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش پنهان شده. این گوشی دارای UD reader هست که این روزها به سرعت داره باب میشه. اسکنر اثر انگشت، عملکرد سریع و دقیقی داره. از جک هدفون خبری نیست و یک اسپیکر در قسمت پایین داره که در کنار پورت USB-C قرار گرفته. بلاستر IR در لبه بالایی قرار داره و درگاه سیم کارت، تنها دو سیم کارت رو در خودش جای میده و جایی برای کارت حافظه و افزودن ظرفیت گوشی در نظر گرفته نشده. این گوشی دارای ابعاد 155*75*7.6 میلی متر و وزن 173 گرم هست.

 

جمع بندی

گوشی Mi 9 شیائومی، اولین گوشی هوشمندی هست که به تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام مجهز شده. همچنین، دارای صفحه نمایش OLED بزرگ هست و از دوربین سه گانه برخورداره و عمر باتری خوبی داره. سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش عملکرد خوبی داره و ویدئوهایی که با این گوشی ضبط میشن از کیفیت خوبی برخوردارن. این گوشی هر چیزی رو که از یک گوشی هوشمند انتظار دارید، در اختیار شما قرار میده.

برای خرید اقساطی گوشی شیائومی می توانید از طریق بای چک اقدام کنید. بای چک تنها جایی است که این فرصت منحصر بفرد را به شما داده تا بتوانید بدون هیچ سقفی کالای مورد نیاز خود را خریداری کرده و تا 24 ماه فرصت پرداخت قسطی داشته باشید.

 

برای خرید اقساطی از طریق بای چک کافیست در آن ثبت‌نام  کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید. پس از آن کارشناسان ما فرم شما را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط لازم, آن را تایید می نمایند.

بای چک با ده‌ها فروشگاه اینترنتی و حضوری در سراسر ایران قرارداد دارد. پس از تاییدیه شما از سوی کارشناسان، این فروشگاه‌ها با شما تماس خواهند گرفت و جزئیات را به شما اعلام می‌کنند. این جزئیات شامل شرایط پرداخت و سود تعلق گرفته به کالای خریداری شده از سوی شماست.

شرایط خرید از بای چک

1. در اختیار داشتن شغل و سابقه شغلی مناسب

2. نبود چک برگشتی در حساب بانکی

3. دارا بودن قدمت حساب مورد قبول بای چک

4. حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید انجام شده

در صورت داشتن هرگونه پرسشی می‌توانید در اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را در صفحه باز شده جدید دریافت کنید.