خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو بوش

یخچال فریزرهای دوقلو، حمل و نقل بسیار راحتی در مقایسه با انواع سایدبای‌ساید دارند. این گونه دستگاه‌ها، از یکدیگر کاملا جدا هستند و علاوه بر اینکه می‌توان در کنار هم از آن‌ها استفاده کرد، این امکان وجود دارد که به طور کاملا جداگانه نیز از آن‌ها استفاده کرد. از دیگر مزیت‌های یخچال و فریزرهای دوقلو، می‌توان به گنجایش فوق‌العاده بالای آن‌ها اشاره داشت. این یخچال و فریزرها طبقات و کشوهای بیشتری را در مقایسه با انواع دیگر در اختیار کاربر قرار می‌دهند که این موضوع می‌تواند آن‌ها را به انتخاب اول خانواده های پرجمعیت تبدیل کند. 

یخچال فریزر دو قلو بوش BOSCH با رده انرژی ++A وسیله ای با طراحی زیبا و ظرفیت بالا بوده که مناسب برای خانواده های پر جمعیت میباشد. یخچال بوش با ظرفیت ۳۴۶ لیتر دارای ۷ طبقه از جنس شیشه مقاوم و با قابلیت تنظیم ارتفاع ، ۱ طبقه فلزی مخصوص نگهداری بطری ، یک کشو Vita fresh و ۵ محفظه روی درب میباشد. کشوی Vita fresh همانگونه که از نامش پیداست برای نگهداری تازه تر میوه و سبزیجات میباشد. سیستم جریان هوای چندگانه سبب پخش یکنواخت هوای سرد در همه قسمت های یخچال شده و از تجمع سرما در یک نقطه جلوگیری میکند . این ویژگی سبب ماندگاری بیشتر مواد غذایی میشود. سیستم سرمایش سریع در یخچال موجب خنک نمودن سریع مواد غذایی تازه خریداری شده میشود.

فریزر بوش با ظرفیت ۲۴۲ لیتر به صورت بدون برفک طراحی شده و حجم زیادی از مواد غذایی را درون خود جای میدهد. این فریزر دارای ۳ طبقه از جنس شیشه مقاوم ، ۲ کشو و ۲ کشوی بزرگ میباشد . سیستم انجماد سریع در فریزر موجب میشود مواد غذایی که تازه درون فریزر قرار دادید در مدت کمی منجمد شوند و پس از انجماد به صورت خودکار این سیستم غیر فعال میشود. در صورت قطع برق ، دمای فریزر تا ۲۵ ساعت حفظ میشود. روشنایی داخل یخچال توسط لامپ های LED تامین میشود. در صورت باز بودن بیش از حد درب فریزر توسط هشدار صوتی شما را مطلع میسازد.

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید اقساطی انواع یخچال فریزر دوقلوی بوش را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع یخچال فریزر دوقلوی بوش در رنگهای مختلف بپردازید. مهلت بازپرداخت اقساط یخچال فریزرهای دوقلوی بوش بین 2 تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلوی دلخواه خود نمایید.

 

خرید اقساطی یخچال فریزر بوشخرید اقساطی یخچال فریزر بوشخرید اقساطی یخچال فریزر بوش