خرید اقساطی گوشی سامسونگ

 

برند سامسونگ که یکی از پرچمداران بازار موبایل تبدیل شده است، بی شک طرفداران پر و پا قرصی دارد. در ایران هم این گوشی‌ها که با سیستم عامل اندروید، کاربرد زیادی دارد و چند سالی است که به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می شود. 

بای چک با علم به این موضوع، فرصت خرید اقساطی گوشی‌های سامسونگ در انواع مدل ها را برای دوستدارانش فراهم کرده است. با ما باشید تا از دلایل محبوبیت این برند و شرایط خرید اقساطی گوشی سامسونگ از بای چک آگاه شوید.

 

گوشی سامسونگ

چرا گوشی‌های سامسونگ محبوب است؟

گوشی‌های سامسونگ به دلیل داشتن ویژگی های عالی دوربین‌هایش و کارت حافظه‌های 2 گیگابایتی تا 128 گیگابایتی، همچنین وضوح صفحه نمایش و تصویر و عمر طولانی باتری و همچنین سهولت استفاده که تجربه خوب کاربری ایجاد کرده است؛ بسیار محبوب شده است.

شرایط خرید اقساطی گوشی سامسونگ از بای چک

شما از سرتاسر ایران حتی روستاهای دوردست بوسیله چک، سفته یا کسر از حقوق، قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ ، تبلت و لوازم جانبی آن با مارک سامسونگ را دارند، میتوانند در سایت بای چک ثبت نام نموده و بصورت قسطی در مجموعه اقساط کوتاه و بلند مدت 2 تا 24 ماهه اقدام به خرید اقساطی گوشی مورد نظر خود از فروشگاههای تحت پوشش نمایند.

بسیاری از فروشگاه‌های معتبر طرف قرارداد بای چک مانند موبایل سون، گوشی شاپ، آراد موبایل، آترامارت، سامسونگ سنتر، کیمیا آنلاین، پرشین اپل و ...بسیاری دیگر که می‌توانید در قسمت فروشگاه‌ها ملاحظه نمایید. با تاییدیه بای چک آماده فروش اقساطی به شما هستند و با دادن کد تاییدیه به آنان به سادگی میتوانید خرید خود را انجام دهید.سقف ریالی خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ، تبلت و لوازم جانبی آن در سایت بای چک نامحدود بوده و بسته به اعتبار مشتری متغیر است. همین امروز اقدام به ثبت نام کنید تا از یک خرید قسطی آسان لذت ببرید.