بهترین گوشی های گیمینگ را اقساطی بخرید

بهترین گوشی های گیمینگ چیست؟

اگر به‌‌دنبال گوشی هوشمندی برای بازی می‌گردید، نیازی نیست حساب بانکی‌تان را خالی کنید.گوشی های گیمینگ به نوعی خاص هستند، قیمت‌شان سر به فلک کشیده و در ایران هم به همین راحتی پیدا نمی‌شوند! به همین خاطر گیمر ها به مشکلاتی برای خرید برخوردند اما اگر شما گیمر هستید و خواهان این گوشی ها هستید نگران نباشید بای چک امکان خرید اقساطی گوشی های گیمینگ را برای شما فراهم کرده است.در ادامه به معرفی بهترین گوشی های گیمینگ و ویژگی های آن  و نحوه خرید اقساطی می پردازیم.

 

شرایط و نحوه فروش اقساطی گوشی های گیمینگ و بازی

رای آغاز روند اعتبارسنجی ابتدا به صفحه اصلی سایت بای چک مراجعه کرده و بر روی منو بای چک کلیک کرده سپس بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کرده فرم اطلاعاتی را پیش روی خود خواهید داشت با پر کردن فرم منتظر تماس همکاران ما باشیدپس از حداقل 24 ساعت و یا حداکثر 72 ساعت از طریق تماس با بای چک و یا با مراجعه به سایت و صفحه پیگیری ثبت نام اقساطی، با وارد کردن کد ملی خود از نتیجه ثبت نام مطلع شوید ؛ باید اطلاعات مورد نیاز را در زمان ثبت نام را به دقت تکمیل نموده و کد رهگیری که همان کد ملی شماست را دریافت کنید. ضمناً نتایج از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع شما می‌رسد. لذا خواهشمند است اطلاعات شخصی خود را با دقت وارد نمایید. دقیق بودن اطلاعات به سرعت روند اعتبارسنجی کمک می‌کند. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در این خصوص می‌توانید با تلفن 88641965 تماس حاصل فرمایید.

 

-اگر کارمند هستید می توانید با پرداخت ماهیانه کمی از حقوق خود کالای مورد نظر را به راحتی خریداری کنید.

- برای دریافت وام خرید کالا بای چک ، باید 18 سال به بالا باشید.

- وام خرید کالا فقط برای کالاهای فروشگاه های معتبر بای چک می باشد.

- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید ، بای چک با توجه به حساب شما مقدار وام بیشتری برای خرید کالاهای بیشتر نیز قرار میدهد.

- در حال حاضر داری چک برگشتی فعال نباشید.

- شما باید داری شغل و سابقه کاری باشید تا بای چک اطمینان از توانایی پرداخت شما داشته باشد.

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال اینجا کلیک کرده و پاسخ پرسش خود را در صفحه بازشده جدید بیابید.

 

مشخصه‌های اصلی گوشی‌ های گیمینگ

  1. شارژدهی زیاد باتری
  2. بهره‌مندی از تراشه قدرتمند
  3. نمایشگر بزرگ و باکیفیت با نرخ نوسازی زیاد
  4. سیستم خنک‌کننده ویژه برای پایداری عملکرد پردازنده
  5. بهره‌مندی از نسخه‌های به‌روز سیستم‌‌‌های عامل موبایل
  6. امکانات نرم‌افزاری ویژه بازی مثل محدودکردن اپلیکیشن‌های در حال اجرا و قطع‌کردن پیام‌ها

 

درست‌مثل کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها که کارت گرافیک عامل اصلی تصمیم‌گیری برای اجرای بازی‌ها محسوب می‌شود، در گوشی‌های هوشمند نیز تراشه حرف اول را برای اجرای بازی‌های موبایل می‌زند. به‌علاوه، برخی امکانات مثل نوع و نرخ نوسازی نمایشگر و بلندگوهای استریو می‌توانند درصد «گیمینگ» بودن گوشی را مشخص کنند.

اگرچه ضروری نیست، اما اگر نگاهتان خم نمی­شود و می­توانید ببینید که در زیر انگشتان شست چه چیزی رخ می­دهد، کمک می­کند، تا لذت بازی را با تلفن همراه خود تجربه کنید. داشتن حافظه خوب نیز مفید است، این بدان معناست که پس از بارگیری چند برنامه، فضای کافی برای شما کم نخواهد شد. ما 64 گیگابایت را به عنوان حداقل فضای ذخیره سازی پیشنهاد می­کنیم.

 

گوشی گیمینگ پوکو x3

اگر قصد خرید گوشی مخصوص بازی یا به‌اصطلاح «گیمینگ» دارید، باید حداقل نزدیک به پنج میلیون تومان هزینه کرده و «پوکو X3» را تهیه کنید. پوکو X3 با تراشه اسنپ دراگون 732G می‌تواند اکثر بازی‌های سنگین را با نرخ ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه اجرا کند. به‌علاوه، نمایشگر این گوشی جزو معدود مدل‌ها در بازه‌ی قیمتی حدود پنج میلیون تومان است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حساسیت لمسی ۲۴۰ هرتز را ارائه می‌دهد. اگر به ویژگی‌های یادشده، بلندگوهای استریو و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را هم اضافه کنید، دلیل انتخاب پوکو X3 را به‌عنوان بهترین گوشی گیمینگ تا ۵ میلیون تومان متوجه خواهید شد.

 

 

 

گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی اس 20 (Galaxy S20)

فناوری جدید Dynamic AMOLED 2X و تراکم پیکسلی 525 پیکسل در اینچ مهمترین تغییرات Galaxy S20 در مقایسه با پرچمدارهای قبلی سامسونگ است. تراشه 7 نانومتری این محصول به همراه حافظه رم 8 گیگابایتی، قابلیت‌های عملکردی متنوعی برای آن به ارمغان آورده است.

درگاه USB Type-C امکان شارژ بی‌سیم با سرعت بالا و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD را فراهم می‌کند و این مورد هم یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته پرچمدار سامسونگ است.

 

 

 

 

گوشی گیمینگ شیائومی می 11i

شیائومی می 11i مدل پایین‌تر پرچم‌دار شیائومی محسوب می‌شود، بااین‌حال از پردازنده توانمند اسنپ‌دراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند که در بین تراشه‌های گوشی‌های اندروید نسبت به رقبا پیشرو است و به‌لطف نمایشگر سوپر امولد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دستکمی از گوشی‌های رده بالا ندارد. اگر نمایشگر QHD و دروبین قویتر برای شما مهم نیست می‌توانید گوشی شیائومی می 11i با بهترین امکانات روز را با قیمتی مناسب خریداری کنید.باتری می 11 آی از برادر بزرگتر خود جامانده و با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه بازار شده است و توان شارژ صددرصد ظرفیت خود در ۵۲ دقیقه را دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi10 5G دو سیم کارت با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

 

 

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2

گوشی ایسوس راگ فون 2 یک بهبود نسبتاً چشمگیر در گوشی های گیمینگ را نشان می‌دهد، چرا که اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس است. بهبود تراشه، باعث افزایش سرعت CPU و GPU در ساعت می‌شود و این بدین معناست که دست کم در تئوری، این گوشی باید عملکرد نسبتا بهتری نسبت به گوشی های گیمینگ مجهز به اسنپدراگون 855 داشته باشد.جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس با 12 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظهف UFS 3.0 و یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر در ساعت معرفی شد. گوشی گیمینگ راگ فون 2 در حال حاضر فقط در چین در دسترس قرار دارد.

 

گوشی گیمینگ شیائومی می 10 تی

«شیائومی می 10 تی» را می‌توانیم یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ اقتصادی بدانیم که سخت‌افزار قدرتمند و امکانات جذابی را با قیمتی مناسب در اختیار گیمرهای موبایل قرار می‌دهد. با وجود اینکه دوربین‌های می 10 تی در قد و قواره گوشی‌های هم‌قیمتش نیست و بدنه‌ی ضخیم و سنگینش هم جایزه‌ای برای طراحی نمی‌برد، ولی برای جامعه هدف این گوشی، یعنی گیمرهای موبایل، قدرت پردازشی فوق‌العاده و روان بودن محیط کاربری به لطف تراشه اسنپ دراگون 865 و نمایشگر ۱۴۴ هرتز، اهمیت بیشتری از موارد دیگر دارد؛ البته به‌جز قدرت پردازشی و نرخ نوسازی نمایشگر، مورد خاص دیگری در می 10 تی وجود ندارد که باعث شگفتی‌تان شود. اگر دوربین گوشی برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که عملا تفاوتی بین دوربین اصلی می 10 تی و گوشی به‌مراتب ارزان‌تری مثل پوکو X3 وجود ندارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi10i 5G دو سیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت