خرید اقساطی گوشی آیفون 11 اپل

 

بعضی برند‌ها مانند اپل نیازی به تعریف و تمجید ندارند، همه با این برند نامی در عرصه تکنولوژی و بالاخص گوشی‌های هوشمند آشنا هستند و بی‌راه نیست اگر بگوییم تنها نام این برند روی یک محصول ضمانتی است برای کیفیت، دوام و کارایی بالای آن محصول. آیفون 11 اپل هم از این قاعده مستثنا نیست. گوشی‌ای خوش‌دست، شکیل و دوست داشتنی که در سپتامبر 2019 به بازار عرضه شد.

برای اینکه در همان ابتدا خیالتان را از بابت هزینه و چگونگی خرید این گوشی جذاب راحت کنیم، به شما هموطنان عزیز می‌گوییم که با آگاهی از شرایط خرید اقساطی در بای چک یا یکی فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، می‌توانید با داشتن شرایط زیر ثبت نام کرده و از خرید خود لذت ببرید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

در ادامه این مطلب می‌توانید اطلاعات بیشتری از آیفون 11 اپل کسب کنید؛ با ما همراه باشید.

خرید اقساطی گوشی آیفون 11 اپل از بای چک

 

مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون 11

  • نمایشگر: ظاهر دلچسب این گوشی با صفحه نمایشی 6.1اینچی ساخته شده و نوع آن لمسی خازنی Liquid Retina IPS دربردارنده 16میلیون رنگ است. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 79.0‌درصد است و فناوری شیشه‌ ضد خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست از نمایشگر آیفون11 محافظت می‌کند. وضوح تصویر این صفحه نمایش 828 در 1792 پیکسلی است و تراکم 324 پیکسل را در هر اینچ فراهم می‌کند.

  • بدنه: ابعاد این دستگاه 150.9 در 75.7 در 8.3‌میلی‌متر و دارای وزنی 194گرمی است. قاب جلویی و پشتی iphone11 از جنس شیشه است و در بین دو پنل شیشه‌‎ای آن فریم آلومینیومی‌(سری 7000) به کار رفته است. همچنین وجود گواهی IP68 گوشی این امکان را برای آن فراهم آورده است تا در برابر آب تا عمق دومتری و به مدت 30دقیقه و مقابل گردوغبار مقاوم باشد.

  • باتری: باتری آیفون 11از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3110 میلی‌آمپر ساعت است. با قابلیت شارژ سریع 18 واتی‌(50‌درصد در 30‌دقیقه) و شارژ بی‌سیم.

  • رم و حافظه داخلی: رم 4گیگابایتی آیفون 11 یک رم کاربردی و مفید است همچنین این گوشی با چهار حافظه 64، 128، 256گیگابایتی به بازار عرضه شده.

  • دوربین: یکی دیگر از نقاط برجسته این گوشی را می‌توان دوربین‌های آن دانست؛ دوربین دوگانه آیفون11 با ظاهری متفاوت در قاب پشتی دستگاه و در ماژولی بزرگ و مربعی شکل قرار گرفته است.
    دوربین اصلی این دستگاه ۱۲‌مگاپیکسلی با لنز عریض و فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)به لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز است. دیافراگم این لنز قطری  f/1.8  دارد. لنز دوم نیز با حسگری ۱۲‌مگاپیکسلی و از نوع فوق عریض است. آیفون 11 اپل توانایی ضبط ویدئوهای 4k را با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه دارد و حالت شب این گوشی یکی از قابلیت‌‌های مهم آن است. دوربین سلفی آیفون ۱۱ برای اولین‌بار در تاریخ این گوشی‌ها به قابلیت ضبط ویدئو حرکت آهسته مجهز شده اپل سلفی‌های حرکت آهسته گوشی‌های خود را اسلوفی(Slofie) نام‌گذاری کرده. همچنین دوربین سلفی آن TrueDepth از نوع مدت‌پرواز سه‌بعدی(3D TOF) با حسگری 12مگاپیکسلی است.

  • سایر ویژگی‌ها: آیفون11 مجهز به قابلیت تشخیص چهره یا Face ID است و سیستم عامل آن نیزiOS 13 است.

  • قیمت: حدود قیمتی iphone11 بین 15,210,000 تا 29,900,000 تومان است.

 

آیفون 11 را می‌توان نسخه اقتصادی‌ و ابتدایی‌تری نسبت به برادران این گوشی یعنی نسخه‌های پرو و مکس آن دانست با این‌حال هنگام استفاده از این گوشی به‌هیچ وجه آن را کند یا ضعیف احساس نخواهید کرد و گوشی با قدرت و سرعت مناسب خود خریداران‌اش را غافلگیر می‌کند.

بای چک با ایجاد شرایط فوق‌العاده خرید قسطی 2 تا 24 ماهه به فکر شما هموطنان عزیز بوده تا بتوانید محصولات باکیفیتی مانند آیفون 11 اپل را بدون مشکل تهیه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پرسشی می‌توانید اینجا کلیک کرده تا در صفحه جدید پاسخ خود را دریافت کنید.

همین امروز ثبت‌نام کنید تا از یک خرید قسطی آسان لذت ببرید: