خرید اقساطی گوشی هوآوی Honor 9X

 

گوشی‌های آنر(Honor) شرکت هوآوی برای ما ایرانی‌ها نامی آشناست و چند سالی است که ما از تولیدات آن بهره می‌بریم؛ موبایل‌هایی نظیر Honor 3X یا Honor 3C که متقاضیان و کاربران خاص خود را در کشور ما داشته‌اند. آنر هوآوی همچنان به روال سابق خود به خوبی پیش می‌رود و گوشی‌های باکیفیت میان‌رده و پرچمدار خود را روانه بازار می‌کند. یکی از گوشی‌های دلچسب و زیبای آنHuawei Honor 9x است که در اکتبر 2019 به بازار عرضه شد. 
اگر برای خرید این گوشی بخاطر هزینه‌های فعلی بازار موبایل دچار تردید و مشکل هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق بای چک، Honor 9X را به آسانی و به صورت اقساطی تهیه کنید شرایط خرید اقساطی در بای چک آسان است و شما برای ثبت نام و خرید محصولات مورد نظر خود به مشکلی برنخواهید خورد.

با خواندن ادامه متن می‌توانید از گوشی دوست‌داشتنی آنر 9X و بای چک اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خرید اقساطی گوشی هوآوی Honor 9X از بای چک

 

مهمترین ویژگی‌های Honor 9X

  • نمایشگر: از مهمترین و جذاب‌ترین بخش‌های این گوشی نمایشگر آن است که برای استفاده کامل از صفحه نمایش موبایل، دیگر خبری از ناچ یا بریدگی برای دوربین سلفی یا سایر موارد نیست و ما با یک صفحه مسطح و بدون بریدگی روبه‌رو هستیم. سایز صفحه نمایش گوشی آنر 6.59‌اینچ و از نوع LTPS IPS LCD لمسی خازنی با قابلیت تشخیص 16‌میلیون رنگ است. وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل با تراکم391 پیکسل در اینچ که تصاویر شفاف و زیبایی را ارائه می‌کند.

  • ظاهر: Honor 9X طولی 163.5، عرضی77.3  و ضخامتی 8.8‌میلی‌متری دارد. وزن آن 196.8‌گرم است و بخش جلو و پشت گوشی از شیشه تشکیل شده که فریمی آلومینیومی آن را دربرگرفته است.

  • باتری: از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000‌میلی‌آمپر ساعت است که در صورت استفاده از آن و گشت‌وگذار در شبکه‌‎های اجتماعی، پخش ویدئو و وب‌گردی نیاز به شارژ کردن روزانه Honor 9X داریم. توانایی شارژر برای شارژ کردن آن هم 10وات است.

  • رم و حافظه داخلی: این گوشی به صورت‌های 64 و 128گیگابایت حافظه داخلی و 4‌گیگابایت رم، و 128گیگابایت حافظه داخلی و 6گیگابایت رم عرضه شده که می‌تواند از یک حافظه جانبی تا ۵۱۲‌گیگابایت هم پشتیبانی کند.

  • دوربین: در قاب پشتی آنر 9X سه دوربین که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند به چشم می‌خورد. دوربین اول 48مگاپیکسلی و از نوع عریض است با گشودگی دیافراگم f/1.8 و 1/2 اینچ سایز سنسور که حداکثر قادر به برداشت ویدئو با وضوح 4K با 30‌فریم در ثانیه است. امکان فوکوس خودکار با تشخیص فاز نیز در آن وجود دارد. دوربین بعدی گوشی آنر هشت مگاپیکسل فوق ‌عریض با فاصله کانونی لنز 13میلی‌متری و دیافراگم  f/2.4 است. دوربین آخر دو مگاپیکسلی با سنسور تشخیص عمق تصویر(depth) و دریچه‌ دیافراگم آن  f/2.4 است. از سایر ویژگی‌ها این دوربین‌ها هم می‌توان به فلش LED، پانوراما، HDR، حالت هوشمندانه برداشت تصویر در شب و لرزه‌گیر هوش مصنوعی ویدئو اشاره کرد. 
    دوربین سلفی Honor 9X از قسمت‌های جذاب آن محسوب می‌‎شود که برای استفاده هرچه بیشتر از صفحه نمایش، این دوربین به شکل پاپ‌آپ و پنهان شونده ساخته شده است و رزلوشن آن 16مگاپیکسل است. دوربین سلفی تنها زمانی که ما قصد عکس‌‌گرفتن داریم به بیرون هدایت می‌شود. این ماژول مکانیکی، هوشمند است و در هنگام سقوط و حرکت شدید، خود را جمع می‌کند و همچنین می‌تواند فشاری در حدود 15کیلوگرم را نیز تحمل کند.

  • سایر ویژگی‌ها: نسخه سیستم عامل اندروید 9.0(پای) است، مجهز به تراشه HiSilicon Kirin 710F دوازده نانومتری با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است. پردازنده گرافیکی قدرتمند Mail-G52 MP4  این امکان را فراهم می‌آورد که شما بتوانید در زمینه انجام بازی نیز خیالی آسوده داشته باشید. حسگر اثرانگشت آنر 9X در قاب پشتی گوشی قرار دارد.

  • قیمت: از حدود 5,118,000 تا 5,600,000 تومان است.

و اما بای چک

شاید شما نیز برای خرید Honor 9X ترغیب شده باشید اما همچنان نگرانی‌هایی در مورد قیمت‌ و نحوه خرید آن دارید. ولی بگذارید به شما این اطمینان را بدهیم که با خرید اقساطی از بای چک شما می‌توانید به آسانی مالک این گوشی زیبا شوید. برای خرید اقساطی می‌توانید در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
-شغل و سابقه کاری
-داشتن قدمت حساب
بای چک به فکر همه شما هموطنان عزیز است و شرایط اقساطی فوق‌العاده 2 تا 24 ماهه را با سقف نامحدود فراهم کرده است، پس برای خرید Honor 9X همین امروز اقدام کنید تا تجربه‌ای فراموش نشدنی از یک خرید اقساطی آسان را داشته باشید. 
در صورت داشتن هرگونه پرسش می‌توانید در اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را دریافت کنید.

دیدگاه‌های خود را در قسمت نظرات کاربران با ما درمیان بگذارید و برای آغاز فرایند ثبت نام روی لینک زیر کلیک فرمایید.