شرکت سونی یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیک  با چند خط تولید در دنیا به شما می رود.از جمله تولیدات این شرکت می توان به انواع مدل های گوشی و تبلت ,کامپیوتر و لپ تاپ ,کنسول های بازی و .. اشاره کرد.پلی استیشن 5 جدیدترین کنسول بازی تولیدی این شرکت هست که به تازگی از آن رونمایی شده است و در ادامه به معرفی آن میپردازیم :

پلی استیشن 5 در دو مدل معمولی و دیجیتالی رونمایی شد که تنها تفاوت آن‌ها، به پشتیبانی از دیسک‌های فیزیکی مربوط می‌شود و درحالی‌که خریداران مدل معمولی امکان تجربه بازی‌های فیزیکی را خواهند داشت، مدل دیجیتال فاقد این ویژگی خواهد بود و به همین دلیل قیمت پایین‌تری هم خواهد داشت مشخصات ظاهری:

پلی استیشن ۵ فعلا در مدلی با رنگ غالب سفید معرفی شده است. قسمت‌های کناری کنسول کاملا سفید رنگ هستند و در وسط آن‌ها، شاهد قسمتی مشکی‌رنگ هم هستیم که در زمان روشن بودن کنسول، نوار باریکی از نور آبی رنگ هم در طرفین این قسمت دیده می‌شود.هرچند ظاهر کلی مدل‌های فیزیکی و دیجیتال شبیه به هم است، اما مدل دیجیتال که فاقد دیسک درایو است، باریک‌تر از مدل فیزیکی است. 

برای خرید اقساطی PS5 به راحتی میتوانید از طریق بای چک اقدام کنید .برای این کار کافیست در بای چک ثبت نام کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید.پس از آن کارشناسان ما فرم ها را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن تمامی شرایط آن را  تایید می کنند.


برای آشنایی بیشتر با این کنسول هیجان انگیز به مشخصات فنی آن در زیر توجه نمایید:

CPU(پردازنده):۸ هسته‌ی ZEN 2 در فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز و قابلیت SMT با ۱۶ رشته

GPU (تراشه گرافیکی ):۱۰.۲۸ ترافلاپس، ۳۶ واحد CU در فرکانس ۲.۲۳ گیگاهرتز

حافظه : 16 گیگابایت رم GDDR6

پهنای باند حافظه :448 گیگابایت بر ثانیه

ذخیره ساز داخلی :825 گیگابایت SSD سفارشی

ذخیره ساز خارجی :پشتیبانی از هارد دیسک USB

ذخیره ساز قابل ارتقا :اسلات NVME

خروجی تصویر :HDMI 2.1-پشتیبانی از  4K/120 Hz, 8K, VRR

صدای محیطی :Sony Tempest 3D Audio tech

پورت های خروجی :USB Type-A x3, USB Type-C, Ethernet

برای تهیه جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی نگران هزینه آن و نوسانات بازار نباشید زیرا بای چک در کتار شماست تا با خرید قسطی آن از بازی با این کنسول غرق در لذت شوید.

شرایط خرید اقساطی از بای چک:

1. در اختیار داشتن شغل و سابقه شغلی مناسب

2. نبود چک برگشتی در حساب بانکی

3. دارا بودن قدمت حساب مورد قبول بای چک

4. حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید انجام شده