خرید اقساطی جاروبرقی بوش

 

جاروبرقی یکی از ضروریات زندگی امروز شناخته می‌شود. این وسیله آنقدر به بخش جدا نشدنی زندگی ما تبدیل شده که حتی تصور زندگی بدون جاروبرقی هم مشکل است. آن روز‌های گردن دردها و کمردرد‌های همیشگیِ جاروبرقی‌های قدیمی و سنگین یا جاروهای دستی را یادتان هست؟  خدا را شکر که از ما گذشت!

اما تا به حال فکر کردید که جاروبرقی را چه کسی اختراع کرد؟ یا محبوب‌ترین برند جاروبرقی کدام است؟ یا چرا برند بوش این همه طرفدار دارد؟ 

با ما بمانید تا در این مطلب بخوانیم چرا بوش محبوب است، بهترین جاروبرقی دنیا متعلق به کدام برند است و همچنین قیمت‌ جاروبرقی بوش و ویژگی‌های آن را به همراه شرایط خرید اقساطی جاروبرقی بوش از بای چک را بشناسیم.

 

جاروبرقی بوش

 

  • اولین جاروبرقی دنیا را چه کسی اختراع کرد؟+(عکس)
    جاروبرقی که اولین بار در دنیا اختراع شده بود هیچ شباهتی به جاروبرقی‌های امروزی نداشت. بر سر اینکه چه کسی جاروبرقی را برای اولین بار اختراع کرد، بحث بسیار است گروهی ساخت نخستین جاروبرقی دنیا را به سال 1869 منتسب به ایوز مک گافی آمریکایی می‌دانند.

    مخترع جاروبرقی

    گروهی دیگر مخترع اولین جاروبرقی که کارکردی شبیه به جاروبرقی‌های امروزی داشته را، هوبرانواع جاروبرقی بوشت سِسیل معرفی می‌کنند که در سال 1901 این جاروبرقی را ثبت کرد. جاروبرقی سسیل با بنزین کار می‌کرد و انقدر بزرگ بود که برای حملش، بر اسبی آن را سوار می‌کردند. این دستگاهی با موتوری مکنده برای غبارروبی اختراع شد.

  • انواع جاروبرقی کدامند؟
    دگرگون شدن نحوه زندگی ما با پیشرفت تکنولوژی اکنون، بسیاری از شرکت‌های سازنده لوازم خانگی به تولید جاروبرقی روی آورده‌اند. جاروبرقی‌های امروزی انواع مختلفی دارند. برخی از آن‌ها با آب کار می‌کنند، برخی شارژی هستند و نیاز به برق ندارند. از جمله مهم‌ترین سازندگان جاروبرقی میتوان به بوش، ال‌جی، سامسونگ و غیره اشاره کرد.

  • چرا بوش محبوب است؟ | ویژگی های جارو برقی بوش
    برند بوش به دلیل کیفیت بسیار بالا، خواهان و طرفداران زیادی در بازار لوازم خانگی دارد. علت محبوبیت جاروبرقی‌های این برند نسبت به سایرین ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله قدرت مکش بالا، سر و صدای کم، وزن کم، عمر بالای موتور و ظرفیت زیاد در نگهداشت گرد و غبار است.
  • قیمت و ویژگی‌های جاروبرقی بوش آلمان
    در جدول زیر سه مدل از جاروبرقی‌های بوش را که به ترتیب، ارزان‌ترین،گران‌ترین و محبوب‌ترین شناخته شدند، با مقایسه ویژگی‌ها و قیمت می‌بینید:

ارزان ترین مدل جاروبرقی بوش: BGL32500گران‌ترین مدل جاروبرقی بوش: BGL8PRO5IR
محبوب‌ترین مدل جاروبرقی بوش: BGL35MOV26
توان ۲۵۰۰ واتتوان 1600 وات با سیستم PowerProtect، QuattroPower، Air Turboتوان 2400 وات
طول سیم ۱۰ متر و ظرفیت مخزن زباله ۴ لیترطول سیم 15متر با 5.5 کیلوگرم وزن و موتور فوق ساکتطول سیم 7 متربا ظرفیت XL مخزن
قیمت بین 3,248,000 تا 3,950,000 تومان
قیمت بین از 6,270,000 تا 7,900,000 تومانقیمت بین 4,150,000 تا 4,499,000 تومان


  • شرایط خرید اقساطی جاروبرقی بوش از بای چک چیست؟برای خرید اقساطی جاروبرقی بوش باید در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

    - داشتن قدمت حساب
    - داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
    - نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی

    شما پس از ثبت نام در بای چک و طی شدن مراحل اعتبارسنجی، در صورت داشتن شرایط مذکور؛ مورد قبول بای چک قرار خواهید گرفت و کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.