خرید اقساطی لباسشویی ال جی

 

همه‌گیری ویروس کرونا و افزایش قیمت دلار؛ منجر به ایجاد شرایط سختی برای بازار لوازم خانگی شده است. اوضاع موجود منجر به افزایش قیمت‌ بیش از 20 درصد قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی مثل ماشین لباسشویی شده است.

 

حالا چاره چیست؟ فکر می‌کنید دیگر نمی‌توانید صاحب یک لباسشویی فوق العاده و بادوام از برند‌های معتبری مثل ال جی، بوش، سامسونگ و غیره باشید؟ 

 

اشتباه نکنید! بای چک برای همین اینجاست که شرایط خرید اقساطی را، برای شما عزیزان آسان کند! شما با بای چک تا سقف 24 ماه، می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی اقدام کنید.

 

با ما همراه باشید تا بدانید چرا ماشین لباسشویی ال جی محبوب است و چرا نباید فرصت خرید آن را از دست بدهید!

 

خرید اقساطی لباسشویی ال جی از بای چک

 

طراحی فوق‌العاده لباسشویی ال جی 
لباسشویی ال جی، با شیک‌ترین طراحی‌ها، خودش را در دل علاقمندانش جا کرده است. ال جی همواره یکی از زیباترین طراحی‌ها را برای محصولاتش ارائه کرده است.

 

ال جی متناسب با هر سلیقه ای
ماشین لباسشویی‌های ال جی، خوش فرم و اندازه هستند و در خانه‌های شما به دلیل اندازه‌های متناسبشان با خانه‌های امروزی، به راحتی جای می‌گیرند.

 

شرایط ثبت نام در بای چک برای خرید اقساطی
برای ثبت نام در بای چک و انجام خرید قسطی لوازم خانگی ال جی، باید این شرایط را داشته باشید:
- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- سابقه کاری موجه
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی


شما پس از ثبت نام در بای چک و طی شدن مراحل اعتبارسنجی، مورد قبول بای چک قرار خواهید گرفت. اگر مستقیماً از طریق سایت ما اقدام به ثبت نام کرده باشید، می‌توانید از تمام نمایندگی های ال جی طرف قرارداد بای چک، برای خرید اقساطی لباسشویی ال جی اقدام کنید.

همچنین اگر از طریق یکی از فروشگاه‌های وابسته به ما برای خرید اقساطی لباسشویی ال جی اقدام کرده باشید، پس از اعتبارسنجی و صدور تاییدیه بای چک می‌توانید از همان فروشگاه مدنظر برای خرید اقساطی وارد عمل شوید.