خرید اقساطی گوشی آیفون11promax اپل

 

برای بعضی برند‌ها سقفی برای پیشرفت وجود ندارد؛ هوشمندی، ذکاوت و جاه‌طلبی در خون آنها هست. پس ازهر پله ترقی، پله‌ای دیگر برای ارتقا می‌یابند. درست است داریم درمورد شرکت اپل صحبت می‌کنیم؛ غول شناخته شده عرصه فناوری که نیازی به معرفی ندارد. از شاهکارهای دیگر این برند، گوشی جذاب iPhone 11 Pro Max است.

این گوشی بی‌نظیر در سپتامبر 2019 عرضه شده است و تمام آن‌چیزی است که می‌توان از یک گوشی عالی انتظار داشت.

پس با ما همراه باشید تا هم در مورد این گوشی بیشتر بدانید و هم از نحوه خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس از طریق بای چک خبردار شوید.

 

ویژگی‌های مهم آیفون 11 پرو مکس

نمایشگر: صفحه نمایش 6.5اینچی آیفون11 مکس مجهز به سوپر Retina XDR OLED لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ است و رزلوشنی 1242 در 2688 پیکسلی دارد که تصاویری جان‌دار و تماشایی را به کاربران خود عرضه می‌کند.
نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 83.7‌درصد است و فناوری شیشه‌ ضد خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست از نمایشگر آیفون11 محافظت می‌کند.
میزان روشنایی (Brightness)  نمایشگر این محصول تا حدود 752 نیت بیشتر شده. این میزان از روشنایی در مقایسه با روشنایی 611‌نیتی آیفون نسل قبل یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود.

ظاهر: ابعاد آیفون پرو مکس 158 در 77.8 در 8.1 میلی‌متر است و وزن آن 226گرم است. قسمت جلویی و پشتی این گوشی از شیشه ساخته شده است که قابی از استیل ضد زنگ آن را احاطه کرده است. گواهی IP68 برای مقاوت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار(تا 4 متر برای مدت 30 دقیقه) در این گوشی در نظر گرفته شده است که به نسبت آیفون11 پرو به اندازه دو متر بیشتر در آب از خود مقاومت نشان می‌دهد.

باتری: باتری آیفون 11 پرو مکس از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3969‌میلی‌آمپر ساعت است. این دستگاه از قابلیت شارژ بی‌سیم و شارژ سریع باتری 18‌(50‌درصد در 30‌دقیقه) سود می‌برد.

رم و حافظه داخلی: مانند نسخه آیفون11 پرو این گوشی هم از رمی 4گیگابایتی بهره می‌برد. خریداران می‌توانند با توجه به نیاز خود از بین حافظه‌هایی با ظرفیت 128، 256 و یا 512‌گیگابایتی، حافظه مورد نظرشان را برای ذخیره‌ کردن اطلاعات انتخاب کنند.

دوربین: قوی‌ترین قسمت این گوشی را شاید بتوان دوربین و امکانات مربوط به آن دانست. سه دوربین 12مگاپیکسلی آیفون11 پرو مکس که در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته‌اند تصاویری با کیفیت، شفاف و سینمایی به کاربران خود عرضه می‌کند. حالت شب (Night Mode) این آیفون متفاوت با دیگر گوشی‌ها وضوح و امضای مخصوص به خود را دارد. شما برای عکاسی کاملا آزاد بوده و می‌توانید عکس‌های با حالات و کیفیت‌های مختلف بگیرید. لرزشگیر موجود در آن، تصاویر بی‌نظیری را تولید می‌کند. دوربین سلفی آیفون11 پرومکس هم 12 مگاپیکسل  (f/2.2) و با امکان دوربین مدت‌پرواز سه‌بعدی است.

سایر ویژگی‌ها: اضافه شدن قلم هوشمند امکان جدیدی است که در گوشی‌های جدید آیفون درنظر گرفته شده است و کاربران در دو مدل آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس می‌توانند از قلم‌های هوشمند اپل، استفاده کنند. سیستم عامل این گوشی iOS13 و مجهز به قابلیت تشخیص چهره نیز است.

تفاوت با XS Max : در نمایشگر گوشی آیفون11 پرو قابلیت 3D Touch حذف شده است و شارژدهی باتری گوشی آیفون 11 پرو مکس، پنج ساعت بیشتر از گوشی آیفون XS Max است.

تفاوت با آیفون11 پرو: بزرگترین وجه تمایز این گوشی با نسخه پرو، ابعاد نمایشگر و باتری آن است که در این گوشی پیشرفت خوبی نسبت به مدل پرو حاصل شده.

قیمت: بازه قیمتی این گوشی  از 25,610,000 تا 50,000,000 تومان است.

 

بای چک

گوشی آیفون 11 پرو مکس مجموعه‌ای از امکانات فوق‌العاده را دربردارد و می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند باشد. شاید بازه قیمتی این دستگاه شما را به فکر فرو برده باشد و آن را یک محصول دست‌نیافتنی و رویایی بدانید؛ اما بگذارید به شما بگوییم کاری که بای چک می‌کند رفع همین قسم از نگرانی‌هاست. کافی است با اطلاع از شرایط خرید اقساطی در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:
- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

در صورت داشتن هرگونه پرسش و ابهامی می‌توانید در اینجا کلیک کرده و درصفحه جدید پاسخ خود را دریافت کنید.
بای چک کاملا به فکر هموطنان عزیز بوده و با فراهم کردن شرایط اقساطی 2 تا 24‌ماهه، امکان خرید آسان محصولات مختلف از جمله گوشی‌های هوشمندی مانند iPhone 11 Pro Max  را مهیا کرده.

همین امروز ثبت‌نام کنید تا از یک خرید قسطی آسان لذت ببرید.