خرید اقساطی گوشی S10 سامسونگ

 

برای رسیدن به مراد دل و داشتن موبایلی باکیفیت از برندهای معتبری مثل سامسونگ نباید ناامید شوید. شما با همین شرایط فعلی بازار وافزایش قیمت دلار هم می‌توانید گوشی فوق‌العاده‌ای مانند Galaxy S10 را ازآن خود کنید. این‌کار سخت نیست فقط کافی‌ست با بای چک بیشتر آشنا شوید تا از طریق خرید اقساطی به آسانی گوشی مورد علاقه خود را تهیه کنید.
گوشی بی‌نظیر گلکسی S10 در مارس 2019 به بازار عرضه شد؛ سامسونگ گوشی پرچمدار خود را با امکانات گسترده و قابلیت‌های خیره‌کننده‌ای تولید کرده.

ویژگی‌های مهم S10

گوشی پرچمدار سامسونگ با 8گیگابایت رم و پردازنده مرکزی 8هسته‌ای خود به یک هیولای دوست‌داشتنی در عرصه تکنولوژی شبیه است که سرعت و عملکردی عالی را به کاربر خود هدیه می‌کند. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.1 اینچ است با وضوح 1440x3040 پیکسل که تصاویر زنده و شفافیت زیادی را همراه دارد. کناره و لبه گلکسی S10 دارای انحنا است و تصور بزرگتر بودن صفحه‌نمایش را برای کاربر ایجاد می‌کند.
 S10 از نظر طراحی زیبا و خوش‌فرم است که با ابعاد 149.9x70.4x7.8 میلیمتر، وزنی 157گرمی دارد. فریم این گوشی سامسونگ نیز مثل سایر پرچمدارانش از جنس آلومینیوم است و در قاب جلویی و پشتی آن از شیشه استفاده شده و کورنینگ گوریلا گلس6 به خوبی از صفحه نمایش آن محافظت می‌کند. گلکسیS10  می‌تواند ۳۰ دقیقه و تا عمق ۱.۵متری در آب دوام بیاورد و مقاومت بالایی مقابل گردوغبار دارد.

 سنسور اثر انگشت برای راحتی مشتریان در زیر صفحه جای‌خوش کرده که از حساسیت بالایی برخوردار است و علاوه بر این گوشی دارای حسگر تشخیص چهره نیز است.

باتری گوشی از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم‌یونی با ظرفیت 3400‌میلی‌آمپر ساعت است که امکان‌ شارژ سریع 15‌وات، شارژ بی‌سیم 15‌وات و شارژ معکوس 9‌وات برای آن در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب S10 دوست‌داشتنی مربوط به دوربین‌های آن است که در آن امکان فیلمبرداری هم‌زمان با دو دوربین هم موجود است. دوربین‌های اصلی این گوشی به صورت افقی در قاب پشتی گوشی قرار دارد؛ دوربین‌های سه‌گانه‌ای که هرکدام خصوصیات منحصر به‌فرد خود را دارند که دو لنز آن 12مگاپیکسلی و لنز دیگر 16مگاپیکسلی است. دوربین سلفی که در قاب جلو در بالا و سمت راست گوشی قرار دارد 10مگاپیکسلی است.
قیمت این گوشی در حدود 16,669,000 تا 19,500,000 تومان است.

در مجموع می‌توان گفت که Galaxy S10 از بسیاری از هم‌رده‌ها و پرچمداران رقیب خود باارزش‌تر و قدرتمند‌تر است و انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان و کاربران موبایل است.

روش‌های خرید اقساطی گوشی S10سامسونگ از بای چک
شما به سه روش زیر می‌توانید از طریق بای چک اقدام به خرید کالا قسطی کنید:

خرید اقساطی با چک

خرید اقساطی با سفته

خرید اقساطی از طریق کسر از حقوق

شرایط ثبت نام و قبولی در بای چک
برای ثبت نام در بای چک و یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک که حائز شرایط زیر باشید:
- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی.

در صورت داشتن هرگونه پرسش در اینجا کلیک کنید و پاسخ خود را دریافت کنید؛ شما می‌توانید به دو صورت کوتاه و بلند مدت 2 تا 24 ماهه پس از ثبت نام و طی کردن مراحل اعتبارسنجی به صورت قسطی گوشی S10 سامسونگ را تهیه کنید.